יהודה, בן מלכה ואפרים יצחק, נולד בלודז’ בשנת 1925 למשפחה בת 10 ילדים, ויהודה בן הזקונים. המשפחה הייתה דתית, האב היה כל השנים גבאי בבית־הכנסת ובעל אטליז. האם היתה עוזרת בעסק, האב עסק בגמילות חסדים ובמתן בסתר. מצבם הכלכלי היה שפיר.

בשנת 1936 עלו ההורים עם שלושה מילדיהם, לאחר שקיבלו סרטיפיקטים. הם התיישבו בתל־אביב, האב פתח אטליז, ויהודה למד ב”חדר” אצל אביו של הרב ידידיה פרנקל. לאחר־מכן המשיך את לימודיו בבית־ספר “סיני”. הוריו התיידדו עם משפחת הרב פרנקל, והאב הפך גבאי בבית־הכנסת שלהם. לאחר סיום בית־הספר היסודי, התחיל יהודה לעבוד, בגיל 14 בשנת 1939 התגייס יהודה לאצ”ל.

כחצי שנה לאחר הפילוג, התגייס ללח”י, החל לעבור אימוני נשק, השתתף במעקבים, הדבקת והפצת כרוזים בריכוזי קהל. החל לעבוד בבית הדפוס בו הודפסו הכרוזים. לאחר שנאסרו כמה ממכריו, אנשי התנועה, החליט לעבור לנתניה. החליף את שמו לאדמוני והחליט לפעול באופן עצמאי בנתניה ללא קשר עם אנשי התנועה במקום. הפיץ כרוזים שדאג להביאם מתל־אביב. בשנים אלה עבד כלוטש יהלומים, אף כי ידע שכמה מהעובדים הם אנשי לח”י, לא יצר אִתם שום קשר. באותה תקופה פעל יחד עם “ירקוני”, אִתו יצא להנחת מוקשים באזור השרון.

בשנת 1945 נשא לאִשה את שושנה לבית גולוב, שגם היא הצטרפה ללח”י. לאחר שאנשל שפילמן נאסר, איש הקשר שלוֹ היה “מזל”, ממנו החל ללמוד כתב סתרים, לצורך פעילות במחתרת.

בשנת 1947 עברה משפחתו של יהודה לנחלת־יצחק שליד תל־אביב, משום שהיה ברשימת המעקב של ההגנה. מאז שעבר לסביבת תל־אביב, החל לעבוד במחלקה ו’ (מחלקת המודיעין). עסק במעקב אחרי שוטרים בריטים וכן ברכישת נשק. עם הקמת המדינה, התגייס יחד עם כל אנשי לח”י לחטיבה 8, גדוד 82. השתתף בכל קרבות הנגב, פרט לכיבוש באר־שבע. באותה תקופה היה פצוע ומאושפז.

המשיך לשרת במילואים. כאיש מילואים נסע לצרפת לקורס מפקדי טנקים. עבד תקופת מה כנהג ב”מקורות”, וחזר למקצועו, ליטוש יהלומים.

בשנת 1969 עבר לגור עם אשתו ואחד הבנים בארצות־הברית, שם עסק במסחר ביהלומים ובחפצי ערך אחרים.

ליהודה ואשתו שלושה ילדים: בת שהיא אלמנת צה”ל, בעלה נפל במלחמת יום הכיפורים; בן החי בארץ; ובן צעיר שנשאר בארצות־הברית.

בשנת 1994 חזרו יהודה ואשתו לישראל והשתקעו בתל־אביב. בשנת 1998 עברו, מטעמי בריאות, לאילת.

ביום ל’ בניסן תש”ס, 5 במאי 2000, נפטרה שושנה. יהודה ממשיך לעסוק במסחר, מתעניין בפוליטיקה ובצרכי ציבור.

יהודה נפטר ביום ה’ בשבט תשע”ב, 29 בינואר 2012 והובא למנוחות בבית העלמין ירקון.